KAP III

  • Vzdělávání pohledem z kraje
  • Přihlášek přibývá
  • Spolek vypravěčů učí školáky naslouchat příběhům a umění vyprávění
  • Analytik EduIN: Jihomoravský kraj je vynikající, Nantl to dělá dobře
  • Maturitu, nebo výuční list? 9 škol v kraji nabízí volbu až během studia
  • Jihomoravští žáci volili v prvním kole Nerudovou, ve druhém Pavla
  • Náměstek Nantl vyzval jihomoravské ředitele SŠ: Pracujte s portfolii
  • Počty žáků na jihomoravských středních školách rostou
  • Tři Liberce žáků prošly vloni Národním plánem doučování
  • Nejlepší tři studentské hry roku 2022 jsou z Jižní Moravy
  • Zástupci škol Kyjovska našli čas a diskutovali o spolupráci
  • Třicet jihomoravských studentů získalo stipendium pro nadané
  • Žáci a rodiče si střední školu vyberou online
  • Workshop podnikavosti může přijít i do vaší školy
  • Školní inspekce upozorňuje na nadané žáky. Na jižní Moravě je umíme najít
  • Jak vzdělávat herní vývojáře
  • Komise SEDEC se v Brně zabývala vzděláváním
  • Jak vychovávat podnikavé absolventy?
  • Brázdu nejlíp vyorala žákyně z Klobouk
  • První okresní partnerství pro vzdělávání vzniklo v okrese Brno-venkov
  • Analýza potřeb území po zapracování připomínek
  • Aplikace Start iD pomůže jihomoravským studentům najít práci snů
  • Podnikavá konference: Jak na podporu potenciálu a motivaci žáků
  • 2. konference center metodické podpory IKAP JMK II: Podpora pedagogů žáků se SVP
  • Analýza potřeb území je veřejně vyvěšená k připomínkování
  • Kam se hlásí jihomoravští žáci ZŠ? My to víme
  • Dokumenty
  • Tematické skupiny
  • Akce, workshopy, konference
  • Kontakty
  • Nejlepší tři studentské hry roku 2022 jsou z Jižní Moravy

    16. 12. 2022

    Studenti ze Studentského klubu herní tvorby na Střední škole umění a designu a Vyšší odborné škole Brno Francouzská získali ocenění Česká hra roku 2021 v kategorii „Studentská hra“ s hrou Hats. Slavnostní vyhlášení se konalo 6. prosince a je k zhlédnutí zde. Podle slov garanta centra herního vzdělávání školy Filipa Dufky to znamená úspěch hned na několika frontách.
    „Na hře pracovaly asi tři desítky studentů po dobu tří školních let, tedy od doby, kdy Centrum herního vzdělávání v rámci programu iKAPII začínalo. Ocenění znamená pro všechny velmi dobrý nakopávací mechanismus, který silně zahýbal se sebevědomím našich studentů a který by mohl vytvořit dostatečnou hybnou sílu, aby v tvorbě her pokračovali,“ uvedl Dufka. Vždyť hra Hats zvítězila v konkurenci všech českých škol, včetně těch vysokoškolských!

    Další úspěch tkví v tom, že na druhém místě se umístila hra ze stejného týmu, tedy také ze Studentského klubu herní tvorby. Na bronzové příčce se pak umístila hra SŠUM, školy, se kterou dlouhodobě spolupracujeme, a někteří naši učitelé tam také působí. „Všechny hry na stupních vítězů kategorie Studentské hry jsou z Jihomoravského kraje a troufám si říct, že zásluhou naší a přímou podporou projektu iKAP, což ukazuje, že ke vzdělávání herních vývojářů přistupujeme unikátně,“ netají se pýchou Dufka.

    Honza Šmikmátor

    Cookies nám pomáhají poskytovat Vám naše služby. Využíváním těchto služeb souhlasíte s jejich použitím.