Aktuality
Ředitelé středních škol sdí...
Spolek vypravěčů učí školák...
Analytik EduIN: Jihomoravsk...
Maturitu, nebo výuční list?...
Jihomoravští žáci volili v ...
Náměstek Nantl vyzval jihom...
Počty žáků na jihomoravskýc...
Počty žáků na jihomoravskýc...
Tři Liberce žáků prošly vlo...
Nejlepší tři studentské hry...
Zástupci škol Kyjovska našl...
Třicet jihomoravských stude...
Žáci a rodiče si střední šk...
Školní inspekce upozorňuje ...
Jak vzdělávat herní vývojáře
Komise SEDEC se v Brně zabý...
Jak vychovávat podnikavé ab...
Krajská soutěž v orbě
První okresní partnerství p...
Analýza potřeb území po zap...
Aplikace Start iD pomůže ji...
2. konference center metodi...
Podnikavá konference: Jak n...
Analýza potřeb území je veř...
Odstartovala další etapa kr...
Letní akce pro studenty
Workshop odborných garantů ...
1. konference center metodi...
Pozvánka na workshop pořáda...
Distanční vzdělávání - druh...
SELFIE: využívání digitální...
Závěrečná konference projek...
Online vzdělávání v nouzové...
Školská inkluzivní koncepce...
Odstávka webu 06.03.2020 20...
Dokumenty pro tvorbu implem...
Školská inkluzivní koncepce...
Pozvánka na seminář MMM ane...
Připomínkové řízení ke Škol...
Dokument KAP 2 - finální verze
Informace Domu zahraniční s...
Pozvánka na konferenci proj...
Dokument KAP 2 po vypořádán...
Veřejné připomínkové řízení...
Analýza potřeb území KAP II
Workshopy s řediteli a zást...
Evaluace KAP
Šablony pro SŠ a VOŠ II
Top aktualita 1
Školská inkluzivní koncepce Jihomoravského kraje 2020-2021
Školská inkluzivní koncepce Jihomoravského kraje 2020-2021 byla schválena Odbornou platformou společného vzdělávání, která je ustanovena v rámci Národního pedagogického institutu ČR.
Obsahem koncepce jsou aktivity, které povedou ke zvýšení kvalitního inkluzivního vzdělávání ve školách a nastavení rovných příležitostí pro vzdělávání všech dětí, žáků a studentů. Významná část koncepce se věnuje poradenskému systému - školským poradenským zařízením (PPP a SPC) i školním poradenským pracovištím ve školách, a to s ohledem na zajištění kvalitní a dostatečné metodické podpory školám a pedagogům při vzdělávání dětí, žáků a studentů se SVP. Finální verze koncepce je uvedena v přiloženém dokumentu.
Ing. Jaroslav Kuchyňka | 10. 03. 2020 12:29